Kom i gang

Hvordan lykkes med endring til nettbasert økonomisystem?

Tet har hjulpet et bredt spekter kunder med denne overgangen, og med noen av markedets mest erfarne systemkonsulenter på laget, sikrer vi at også du lykkes: 

  • Godt begynt er halvt fullendt: Vi sørger for en klar plan for gjennomføringen. Med tydelige mål og tidsfrister blir prosessen mye enklere
  • Er alle med? Kommunikasjon med alle som berøres er viktig
  • Hva er de viktigste dataene for dere? Vi setter opp Xledger tilpasset dine behov, slik at du enkelt får tilgang til de viktigste dataene
Prosessen
  1. Første trinn i en vellykket prosess handler om å avdekke dagens behov og utfordringer: Hva slags rutiner har dere? Hvilke arbeidsprosesser preger organisasjonen? Hvordan kan vi forenkle og forbedre arbeidsprosessene? Jo mer vi vet, desto bedre kan vi tilpasse Xledger til dine behov. Vi ønsker at du skal treffe riktige valg i en tidlig fase og benytter derfor alltid en strukturert og gjennomarbeidet metodikk for å fange opp din virksomhets behov.
  2. Kritiske faktorer i implementeringsfasen er sikker overføring av relevant datahistorikk og solid opplæring. Enten du ønsker fullt ansvar for økonomistyringen, eller foretrekker å overlate regnskapsføringen og økonomistyringen til våre regnskapsførere, hjelper vi deg i gang med Xledger, slik at du raskt og enkelt kan få tilgang til oppdaterte nøkkeltall. 
  3. Når implementering og opplæring er vel overstått, kan det likevel hende at det dukker opp spørsmål og situasjoner der du kan trenge support. Vårt supportteam hjelper deg gjerne. 
Rådgivere

Vi vet at en systemendring kan være krevende for en virksomhet. Men enda mer krevende er det å jobbe med gammeldagse og uegnede verktøy. Har du spørsmål knyttet til Xledger? Er du nysgjerrig på hvordan de ulike modulene er bygget opp, eller ønsker du hjelp i valg av ERP-løsning? Våre systemkonsulenter har sertifisert spisskompetanse på alle moduler i Xledger, så vel som erfaring fra andre ERP-systemer, og bistår gjerne. Ta kontakt for en uforpliktende prat.

Support

Tets supportavdeling tilbyr brukerstøtte og hjelp til alle våre kunder. Som kunde hos Tet får du raskt hjelp fra høyt kvalifiserte rådgivere, enten du har regnskapsfaglige eller tekniske spørsmål. 

Med et nettbasert økonomisystem slipper du drift og vedlikehold av systemer og tekniske installasjoner. Likevel kan det i blant dukke opp spørsmål og situasjoner der du trenger hjelp for å komme videre. Da står vi klare til å løse problemet. Tets supporttjenester sikrer våre kunder en smidig og effektiv hverdag, og gjør at du aldri er mer enn noe tastetrykk unna oppdatert nøkkeltall for din virksomhet.

Integrasjoner

Vår integrasjonsplattform Tet Connect sikrer en sømløs hverdag både mot dine nåværende systemløsninger og fremtidige behov. Tet Connect tilbyr integrasjoner og filtransport mot en rekke systemløsninger

Gode integrasjoner reduserer manuelt arbeid, gir bedre oversikt, og sørger for at du alltid har oppdaterte data tilgjengelig. 

Med Tet Connect får du integrasjoner mot en rekke typer data, blant annet:

  • Kassedata
  • Bankinformasjon (herunder transaksjoner og bilag)
  • Kunde- og leverandørdata
  • Hovedbokstransaksjoner
  • Ansattedata
  • Timeoversikt

Våre integrasjonsløsninger sørger for effektiv arbeidsflyt på tvers av ulike systemer. 

Fant du ikke det du lette etter? Ta kontakt, kanskje kan vi hjelpe deg likevel.

Tet tilbyr tjenester innen regnskap,
rådgivning, inkasso og system. Vi tar gjerne en prat
om hvordan vi kan hjelpe din bedrift!

Eller ring oss på 09712